เหมาะกับผู้บริหาร Director Level เป็นต้นไปในองค์กรที่มีลักษณะดังต่อไปนี้ :
• ทีม Innovation / Digital
ที่ต้องหากลยุทธ์ของ Innovation ที่ user ต้องการ สร้างกำไรได้ และยั่งยืนจริง• ผู้บริหาร
ของธุรกิจ Platform / Tech driven company• องค์กรทั่วไป
ที่กำลังมองหาการทำ Digital Transformation แบบมีกลยุทธ์และตอบโจทย์ตลาดได้จริงDay1 : 21 June 2022
เวลา 9.00 – 12.00 น.
Marketing Transformation – The Next Marketing
Digital Disruption
• การเข้ามาดิสรัปต์โลกธุรกิจของเทคโนโลยี
• ธุรกิจที่ถูกบีบให้เปลี่ยน
• ปัจจัยการแข่งขันทางธุรกิจที่เปลี่ยนไป
Marketing Transformation: กระบวนการทรานส์ฟอร์มแนวคิดการตลาด
• อะไรคือนิยามของ Digitization, Digitalization, Transformation
• รูปแบบการตลาดและความแตกต่างของยุคก่อน VS ยุค Disruption
Marketing Transformation Framework: เฟรมเวิร์คหลัก สามมุมมองของการทำการตลาดยุคใหม่
• Product Transformation :
o Customer Desirability
o Business Capability
o Digital Technology
• Experience Transformation :
o Touchpoint
o Interaction
o Experience Technology
• Brand Transformation :
o Brand Value
o Communication
o Activation
• Data Driven Organization :
o Transformation Case study
โดย คุณสโรจ เลาหศิริ
Head of Marketing Transformation & Marketing Strategy, Bluebik Group PLC.
เวลา 13.00 – 14.30 น.
MarTech 2030 : Augmented Technology for Marketer
• Marketing Technology Fundamentals
• How Technology Transform Marketing World
• Marketing Technology Trend for The Next Decade
• The Orchestration of Business, Marketing, Technology & Data
• Real world used case from vary industry
โดย คุณจิตติพงศ์ เลิศประดิษฐ์
Head of Digital Marketing, Plus Property.
Book Author of “Marketing Technology Trend 2022”
เวลา 14.45 – 16.15 น.
Metaverse – World for tomorrow business
• Metaverse Trend
• What’s Metaverse ?
• Metaverse Industry
• Metaverse OS
• Re-imaging Business with Metaverse
• Brandverse Solution & Partnership Model
• T-VERSE : Multiverse Bridge Platform & Ecosystem
โดย คุณณัฐเศรษฐ์ ไตรทิพย์เจริญชัย
Digital Evangelist & CEO, Jenosize Digital Group
Day2 : 22 June 2022
เวลา 9.00 – 12.00 น.
Innovation Strategy and Discover Unknown
• Discover unknown = Art of asking the right question and right analysis for human first innovation
• GOOD innovation starts with IDEAs, but RIGHT innovation starts with WHY?
• How to find your “WHY”? = User insight deep dive
• Tools to discover unknows
• How to find a winning strategy for your innovation?
o Consumer understanding: User insight deep dive
o Core competency: What is perceived as our strengths and weakness?
o Competitive landscape: Understanding all alternatives which solve the same problems with us from a user perspective.
• Innovation Strategy = Long Term Superior Growth
• Case studies from local and international brands
โดย คุณบังอร สุวรรณมงคล
CEO and Founder, Hummingbirds Consulting
เวลา 13.00 – 16.00 น.
Workshop: Innovation Strategy and Discover Unknown
นำเครื่องมือและวิธีคิดต่างๆมาใช้ ในโจทย์การทำงานจริง
โดย คุณบังอร สุวรรณมงคล
CEO and Founder, Hummingbirds Consulting
และ คุณสโรจ เลาหศิริ
Head of Marketing Transformation & Marketing Strategy, Bluebik Group PLC.
วิทยากร
![](https://www.marketingthai.or.th/wp-content/uploads/2022/04/Speaker_Mktg-for-Tomorrow-01-1.png)
คุณจิตติพงศ์ เลิศประดิษฐ์
Head of Digital Marketing, Plus Property.Book Author of "Marketing Technology Trend 2022"
![](https://www.marketingthai.or.th/wp-content/uploads/2022/04/Speaker_Mktg-for-Tomorrow-02-1.png)
คุณณัฐเศรษฐ์ ไตรทิพย์เจริญชัย
CEO, Jenosize Digital GroupChief Metaverse Officer, Brandverse
![](https://www.marketingthai.or.th/wp-content/uploads/2022/04/Speaker_Mktg-for-Tomorrow-03.png)
คุณบังอร สุวรรณมงคล
CEO and FounderHummingbirds Consulting
![](https://www.marketingthai.or.th/wp-content/uploads/2022/04/Speaker_Mktg-for-Tomorrow-04.png)
คุณสโรจ เลาหศิริ
Head of Marketing Transformation & Marketing StrategyBluebik Group PLC.