What We Do
About Us
Increasing competitiveness,
both locally and globally, of business people, marketeers, sales strategists, and entrepreneurs in all industries
Collaborating
with academic institutions and organizations in providing marketeers with opportunities for self-improvement and sharing opinions, as well as giving advice to those who wish to pursue a career in marketing
Coordinating
with local and international organizations to organize marketing training courses
Being the pivot of members’ idea exchanges
and the source of information about the global marketing trendsUpcoming Events
EVENTS &TRAINING
Latest News and Articles
NEWS &INSIGHT
ประกาศผลการตัดสินรอบ 50 ทีมสุดท้าย โครงการ J-MAT Brand Planning Competition ครั้งที่ 1
ประกาศรายชื่อทีมที่ผ่านเข้าสู่รอบ 50 ทีมสุดท้าย จากผู้ส่งผลงานเข้าร่วมโครงการทั้งสิ้น 128 ทีม จาก 62 สถาบันการศึกษาทั่วประเทศ

Post Omicron Consumer : ถอดรหัสการตลาด ‘Fast Forward’
อะไรคือสิ่งที่ผู้บริโภคมองหาและให้ความสำคัญ หลังวิกฤตที่ผ่านมา เมื่อทุกคนเริ่มปรับตัว ถึงเวลาที่นักการตลาดจะนำข้อมูลมาสะท้อนเพื่อดูทิศทางของอนาคตการตลาดที่กำลังจะมาถึง

ภาพบรรยากาศงานประชุมใหญ่สามัญประจำปี 2565 และ การเลือกตั้งนายกสมาคมการตลาดฯ
สมาคมการตลาดแห่งประเทศไทย ได้จัดงานประชุมใหญ่สามัญประจำปี 2565 พร้อมสัมมนาพิเศษ“Post Omicron Consumer ถอดรหัสการตลาด ‘Fast Forward’ ” และเลือกตั้งนายกสมาคมฯ วาระปี 2565-2567

Inspiring the Future Consumer through Visual Storytelling
Inspiring the Future Consumer through Visual Storytelling Webinar Thursday 28 April 2022 Thailand, Vietnam 2pm | Malaysia 3pm The past 2 years have been a time of change and shifting consumer priorities. Economic shifts, COVID‑19, and border closures have meant brands across Asia‑Pacific must continually adapt to remain relevant. Throughout this time of ongoing change, how can you […]